Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

søndag den 30. november 2008

Extreme Hokkien Mee

netop kommet hjem fra craziest weekend i Penang. Jeg var nede for Tofu Delivery King's bryllup (til Ketchup Queen), og det må have været craziest weekend nogensinde! Vi skal have begået mange synder nemlig frdseri.

Et af de mere berømte Hawker retter i Penang er nødt til at være Hokkien Mee eller til dem, der arent fra Penang, rejer mee. Wasabi King har lagt ud om hans favorit stall, men desværre, at mange berusede aftener vi brugt i Penang betyder, at vi cant vågne op i tide til det. Vi har dog besøgt en anden berømt stall (der åbnes, indtil det bitte timer om morgenen) for vore fix. Dette særlige stall er i Green House Hawker Center i Burma vej.



Hvorfor jeg kaldte det ekstreme?? Bare se på det! Fuldt lastet med ekstramateriale. Da min ven WK og Ah Put fortalte mig om denne RM12 hokkien mee, jeg bare var nødt til at prøve for mig selv.



Da det ankom, kom det belæsset med små rejer, en og en halv kogt æg, fisk bolde, nogle kogte porks hud, siew åg, svinekød ribben og grøntsager. Jeg virkelig havde en hård tid til færdigbehandling af denne fantastiske skål af hokkien mee. Som mine venner siger, at det bedste ...." selv spiser rejer mee på Little Penang wouldnt kostet så meget! "

Alt i alt en suveræn skål af hokkien mee men være forewarned, forsøger kun, hvis du har en stor tom mave!! Ikke efter at have en buffet middag!!

Makan Kings rating = 7.5 ud af 10

Cheers,
-BKT King-
# # #! !!!### 1359