Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

torsdag den 25. december 2008

TED Ønske James Nachtwey Prognoser

www.vjculture.com
oktober 12.

Seneste år, anerkendte krig fotograf James Nachtwey blev hædret med 2007 Technology, Entertainment, Design (TED) prisen for hans arbejde dokumenterer billeder af krig, sygdom og politisk uro i hele verden for over 25 år.
James' ønske var at dele en under-rapporteret verdensomspændende historie, bevise magt nyheder fotografering i den digitale tidsalder og øge bevidstheden om et globalt sundhedsproblem, der har potentiale til at blive et verdensomspændende pandemi ? "Særdeles Drug-resistent tuberkulose (XDR TB).

Gennem Phantom Gallerier Jeg blev bedt om at hjælpe med at sprede ordet med bygningen fremskrivninger i downtown Los Angeles i løbet af de månedlige Art Gå.
Jeg er købt til denne lejlighed et nyt Sanyo 6.5k projektor. Wow, jeg var blæst væk af lysstyrken af denne lille form faktor projektor. Jeg var under en gade lys og projektor skære igennem den.
Den følgende nat med Phantom Gallerier vi setup to skærme i vinduet i en butik i front i Pasadena. Det var Pasadena's kunst gåtur.
En særlig tak til TED-konferencen, Liza fra Phantom Gallerier og naturligvis James Nachtwey.
Den video, jeg var udsprøjtning kan ses her .