Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 7. marts 2009

Degas bronze skulptur



På lørdag, efter tegning statuen af George Meade om forfatningen Ave. jeg skjules i National Gallery of Art og gik til skulpturen gallerier. Jeg gjorde toppen skitse fra et par af Degas' bronze skulpturer. Jeg har aldrig opridset i et galleri før, og jeg var usikker på, hvordan selvstændige bevidste jeg ville være, men tro mig den belønning opvejer rolig ved en lang skudt. Der er ikke store tegninger, men de er sjove at gøre, og jeg gør dem relativt hurtigt forsøger at indfange essensen af pose.The anden sketch Jeg har et stykke tid tilbage, men er medtaget, da dette synes en Degas tema. Tegning fra en master's sketch er rigtig sjovt, fordi de løser så mange problemer for dig. Alle disse blev udført efter tegninger af Degas. Jeg har glemt, hvem de små portrætter er, men de større en er Edmondo Morbilli