Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 4. januar 2010

Reflekterende

Jeg stødte på denne blog-indlæg fra præcis et år siden i dag.

Top 10 Tegn, Renovations ikke er fuldstændige
10. Din frokost sæk er en plasticpose fra Home Depot
9. Du bekymre dig om at falde igennem køkkenet loftet hver morgen, når der går ind i badekarret
8. Entreprenører kommer til dit hus oftere end dine venner
7. Du går til hunden parken, og nogen påpeger, at hunden har maling på ham
6. Plastic drop klude betragtes som en home decor
5. Søndagen bliver brugt mudding & tape i stedet for at se fodbold.
4. Den ovenpå foyer tabellen er faktisk et stykke af OSB. Med en geringssav på det.
3. Fastsættelse af de vigtigste tag bandagist, der er 100% skære igennem, er på samme "to do liste" sammen med køb af 1 / 2 \ "skruer til skabet.
2. Du får certificeret bogstaver for ukrudt og skrammel i din baghave.
1. To ord - drywall bussemænd
Jeg glemmer aldrig at flytte ind i huset, når renoveringen var langt fra komplet i august 2008. Min bror's ven hjalp flytte alle mine ting, og når han først gik i De kunne fortælle at han tænkte, \ "Kevin, det er her, din søster kommer til at leve? \" Alt blev revet op, værktøjer var overalt, og der var et hul i badeværelset gulvet. Vi endte bare hober alle mine kasser med ting i gæsteværelset til loftet, indtil støvet fast, og jeg kunne pakke ud. Jeg boede ude af flyttekasser i månedsvis, fordi jeg ikke kunne sætte tingene i mit skab, mens vi rasende var færdig med soveværelse. Samtidig gik vi til gymnastik hver dag i flere uger, ikke fordi vi ihærdigt forsøgte at komme i form (jeg tror, at vi brændte nok kalorier, der arbejder på huset hver nat og weekend). Men fordi vi havde ingen bruser, mens badeværelset blev renoveret. Ahhh, de gode gamle dage!

Det er stadig svært for mig at tro, at renoveringer er »gjort«. Jeg er stolt af alt det arbejde, vi gjorde os selv, og jeg troede aldrig i mit liv, jeg ville lære, hvordan du installerer trægulve eller være en mudding og tape guru. Selv om nedrivning er stadig min favorit renovering af told:) Heldigvis har vi ikke behøver at bekymre sig meget om drywall bussemænd disse dage, og vi ikke længere dekorere med drop klude. Faktisk har vi nu tilbringer mange aftener slapper af på den mest behagelige sofa i verden.

Kudos til nogen midt i at renovere lige nu! Du fortjener større rekvisitter til alle dine hårdt arbejde - at holde på det!

PS Glem ikke at stemme for Baltimore Rækkehus hver dag, indtil 9 oktober! Vi er i sjette plads nu, Movin på op!