Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 13. november 2010

Det er alt Real

Jeg tror, en af de mest glade dele af vedtagelsen erfaring er, at det har givet mig mulighed for virkelig se så mange flere af Guds folk som Real levende, åndende, kæmper, fyldt tro - folk! En sultende barn i Uganda er reel, den ensomme enke ned ad gaden er REAL, familien bor i en losseplads i Etiopien er reel, og den forældreløse barn at blive elsket den af deres bedsteforældre på din lokale skole er REAL ...

Det er mærkeligt, hvordan hjertet kan være så rives følelsesmæssigt til disse situationer og alligevel er der en følelse af fred og håb fra HERREN ... Jeg ved nu mere end nogensinde, at han er til stede w / alle sine børn ... Jeg ved, at han kalder os alle til at involvere w / Hans folk, fordi de er vores folk også ... Brødre og Søstre ... Vi er en åndelig familie her! og en FOREVER FAMILIE en dag i HEAVEN ...


Dette ord FOREVER FAMILY er kraftfuld ... Har du billeder Himmelen?? Jeg forestiller mig de smukke mangfoldighed af farver og livserfaringer ... Jeg ved, at Jeremias, og jeg fik langt mere ud af at tjene søde børn Amazima, end de gjorde, da vi var i Uganda ... Vi så lys, håb og enkelhed, hvordan livet og kærligheden virkelig kan være ...

Jeg beder hver dag, at jeg kan se Guds folk ... My People ... Husk der er ingen her eller der, men kun hist og her!