Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

søndag den 12. december 2010

SotD 10-16-17

sang:

\ "Hippie i en bommert \" af Johnny Bucket. via WFMU

01 Hippie In A Blunder


meme (wtf kostumer):


Allerede inden sin død i 2005 blev Hunter S. Thompson kostume ved at blive populær blandt college studerende på Halloween. Grundet en masse at bogen frygt og afsky i Las Vegas, senere tilpasset til en film stjernespækket Johnny Depp.

De fleste af de produkter, du har brug for at fuldføre denne kostume du allerede ejer: Hawaiian shirtKhaki bukser / shortsLong socksFishermans hat (Spring, hvis du er skaldet eller har modet til at barbere dit hoved til at ligne du er skaldet) Avaiator sunglassesCigarette holderFlyswatterCarmen Sandiego Kostume
Bortset fra, hvad ser ud til at være gaffatape på hendes hat jeg ville sige dette er en af de bedre Carmen Sandiego Halloween kostumer.

Jeg har altid foretrukket Waldo, fordi jeg var aldrig særlig god til det Carmen Sandiego pædagogiske spil. Du kan sige, at jeg ikke ville være en meget god ACME agent. Men nu er hun vokser på mig (hun er hot).

eller

Tastatur Cat