Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 2. maj 2011

TDC mobilt bredbaand i Egypten

 


Jeg overvejer lidt om vi skal tage den bærbar med på vores ferie til Egypten. Det vil være alletiders til at gemme vores feriebilleder på, men tilgengæld er det også noget tung lort at slæbe rundt på (oven i tøj, bleer, legetøj og hvad ved jeg).


Jeg bliver endnu mere i tvivl fordi jeg ikke ved om vores mobilt bredbånd vil virke i Egypten eller ej. Siden der kun er et par uger til vi skal afsted, så skal jeg vist set at få kontaktet TDC support (vi har et TDC mobilt bredbånd abonnement).


Hvis du lige går og ved om et TDC mobilt bredbånd abonnement virker i Egypten (eller udenfor Danmark i det hele taget), så må du meget skrive løs i felterne længere nede på siden. Tak for hjælpen.