Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 12. september 2009

Shoegate undersoegelse tager et skridt fremad, Jake Gyllenhaal (virkelig naesten) i rummet og en Dodgers flash-back

Shoegate. Var det sabotage? Var det en Fluke? Var det en prototype, der i hemmelighed roadtested? Aften, disse afgørende spørgsmål vil blive drøftet i bestyrelseslokaler af Nike, en virksomhed i krise. Er en komplet huske på kortene? Blandt de beviser drøftet vil blive den nye øjenvidne betænkning af Doug Liman, instruktør, forfatter og indbygger på Martha's Vineyard, der følger varmt i hælene på Jake Gyllenhaal's egen regning for at blive tvunget til at kæmpe med hans sko. Trods Doug's om, at han ved meget lidt om køre-sko, selv han kan anerkende en kørende sko, når man flyver over hans hoved.


»Så denne weekend var Chilmark Race på Martha's Vineyard, hvor jeg blev overbevist af Jake Gyllenhaal, som også har et hus på øen, til at konkurrere i den forreste gruppe, der konkurrerer om at gøre seks minutters miles ... Så på trods af at være en sådan dilettant runner, jeg var temmelig stolt ved første fordi jeg var i stand til at forlade Jake i støv i begyndelsen. Tilsyneladende, at der var mindre at gøre med min kører beføjelser og mere at gøre med det faktum, at man løb ind i bagsiden af hans sko, og han kørte lige ud af det. Det faktisk gik flyvende over os. Jeg kan godt lide at tænke på det som mig at gøre ham spise min støv. Men han gjorde indhente og videregive mig. "

Det er temmelig klart, at en eller anden grund ønskede Jake Gyllenhaal fjernet fra denne elite front bande af løbere. Mine penge er på nr. 29. Anholdelser er overhængende.


Når Doug ikke kører hans årlige race eller redning båd ulykkesofrenes fra Hudson River, han kan ofte fundet 'riffing ud dialog "med Jake at få Unavngivet Moon Project ikke kun, men også med navnet. Denne blog konto fra Doug gør stor læsning - projektet er at blive formet omkring Jake at give Jake en karakter, at han kan sætte sig ind samtidig med at de sikrer Jake frihed til at forme og stemme, karakter. Projektet kan tage sin tid, men det er så rart at høre udviklingen fortsætter, og at Jake er dybt involveret i progression.


"Den anden ting, som jeg tror, Simon er sømning er en fantastisk karakter, ikke blot for Jake Gyllenhaal at spille, men også for de andre førende til at spille - en forbløffende kvindelig karakter - samt en stor kærlighedshistorie. Jake har været en meget gerne Matt Damon var i Bourne Identity - disse er aktører, som er voldsomt engageret i at gøre noget originalt, ikke afledte - fra den slagne vej. Og vi skriver Månen for Jake's stemme. Den del af processen har været møde i rum med ham, riffing ud dialog og regne ud, ikke blot hvad der ville være den bedste karakter for den film, men som det bedste tegn for Jake for denne film. Så fra et tegn synspunkt scriptet fandt et enormt spring fremad. "


Det var alt sammen meget godt James Cameron dykning til de faktiske vraget for at filmen Titanic, men Doug siger i denne blog-indlæg, at han selv overvejet at besøge månen for projektet. Jeg ved, at jeg ønsker at se Jake i rummet, men jeg virkelig ønsker at se Jake i rummet?

Projektet tager endnu et kæmpe spring i denne uge: »Vi arbejder på at starte en linje producent og en vicedirektør i denne uge. Mens Simon tal ud i anden halvdel af det script, vil vi finde ud af budgettet. Den anden halvdel ikke havde brug for næsten lige så meget arbejde, som første del, så vi er optimistiske, at han vil nail det. Han havde en langt større udfordring for ham om fastsættelse af prelaunch del af script. Så vi er i den fase, fortæller studiet, Paramount, hvor meget filmen's kommer til at koste. Vi har gjort omfattende forskning for at finde ud af, hvordan vi kan skabe overfladen af Månen på en måde, der er lige så virkelige som Bourne filt og Fair Game's going at føle. Mere senere. "


Jeg har forslag til at genskabe overfladen af månen om et budget, ved den måde, og ikke en eneste indebærer hollandsk ost.

Gang siden jeg lagt et link til et websted, hvor du kan læse en meget spoilery og underholdende vurdering af en version af UMP plot. Du kan også downloade en pdf af dette script (den ene nu omskrevet). Det er værd at relink.


I mellemtiden tilbage på Jorden ....

En familie, der gik for at se Dodgers spille i LA den anden uge havde den meget behagelig bonus for at have Jake Gyllenhaal møde et par rækker Infront af dem. Forbløffende og al magt til dem, er de stadig i stand til at fokusere på spillet. De venligt fandt en video, og når de ikke blev distraheret af en batsman karakterberegningen løber (bemærk venligst, at min eneste viden om baseball kommer fra cricket), de tog nogle billeder af Jake at tage billeder. Tak til dem!



Indeholder billeder fra IHJ.