En kommende ICML 2010 papir, \ "Web-Scale Bayesian Click-Through Rate forudsigelse for Sponsored Search Reklame i Microsofts Bing Search Engine \", beskriver den algoritme, der faktisk anvendes i Bing søgemaskinen til at forudsige klikfrekvenser af annoncer.
Fra papir: erkendelse af betydningen af CTR skøn for online-annoncering ... Bing / AdCenter besluttet at køre en konkurrence om at lokke folk på tværs af virksomheden til at udvikle de mest nøjagtige og skalerbare CTR prædiktor.
Algoritmen er beskrevet i denne publikation er bundet til første sted i den første konkurrence og vandt den efterfølgende konkurrence baseret på forudsigelse nøjagtighed. Som følge heraf blev det valgt at erstatte Bing tidligere CTR forudsigelse algoritme, en overgang, som blev afsluttet i sommeren 2009.The papir går videre til beskrive, hvorfor problemet er vigtigt, de anvendte algoritme, og nogle af de nastiness at få noget der virker i laboratoriet til at køre på levende hjemmeside.
Gå ikke glip af tidbit i den ende hvor de siger at de er \ "undersøger brugen af mere kraftfulde modeller, såsom feature-baserede kollaborative filtrering metode Matchbox (Stern, Herbrich, & Graepel, 2009) for latent funktion opdagelse og personalisering. \ "