Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 18. oktober 2010

Tre nye meddelelser


18x14 olie på lærred

Galleri info til at komme.

I mandags fik jeg sammen med en gruppe kunstner venner til at male en model på en lokal kaffebar. Dens noget jeg har ønsket at gøre for en meget lang tid. Dens lidt svært at male fremmede i en cafe ... mennesker bliver utilpas, når du studere dem i lang tid. Og de har en tendens til at slutte op og flytte, før du er færdig. Men jeg ønsker at få bedre (og hurtigere) på maleriet fra livet.
Flere venner er interesserede også og vi danner en gruppe regelmæssigt leje en model til at stille i en offentlig indstilling. Ikke dit traditionelle model sessioner, den nøgne keder mig ærligt. Og jeg ønsker at male indstillingen og atmosfæren så meget som på figuren.

Og drengen har jeg brug for at arbejde på maleriet fra livet ... selv med hende længere udgør, var jeg forbløffet. Jeg havde mere end et par distraktioner selv, og jeg vil nu smide et par undskyldninger for ikke udstationering nogen af mine skitser. Min datter var \ "syg \" og måtte blive hjemme fra skole, så hun var afgrænsningsramme rundt fodre ænder, skildpadder og fisk i søen. Jeg havde ikke en tube hvid til \ "rejse \" med. Jeg havde min lille pochade æske, der er virkelig ubrugelig ... Jeg kan ikke male, at små. Det var overskyet. Og jeg havde ikke den rigtige farve valg på min palet. Der! Er det nok undskyldninger?

Jeg fik flotte fotos selv, og ser frem til næste mandag for mere øvelse fra livet. Jeg er planlægning det nu.